Asiakkuusjohtajan ajatuksia

Olen ollut Aatteen matkassa jo pian kolme kuukautta. Päivät, viikot ja kuukaudet menevät kovaa vauhtia, ja tylsiä hetkiä ei ole vielä nähty. Siirryin Aatteen matkaan melko hurjaan aikaan – keskellä maailmanlaajuista pandemiaa ja paniikkia. Lomautuksista sai lukea jokaisesta sosiaalisen median kanavasta ja epätietoisuus tulevaisuudesta oli käsin kosketeltavaa.

Mitä Aate päätti tehdä paniikin keskellä? He päättivät kasvaa ja palkata asiakkuusjohtajan tukemaan sitä. Olimme kaikki uuden edessä, kun oli perehdytyksen aika, emmekä päässeet näkemään toisiamme. Kaikki on tapahtunut etänä, ja tänäkään päivänä en ole vielä päässyt näkemään kaikkia työkavereitani.

Kolme kuukautta tuntuu nyt pitkältä ajalta, vaikka aika on mennyt nopeasti. Olemme tehneet mielettömiä asioita! Uusia asiakkuuksia, uusia toimintamalleja, uusia rekrytointeja sekä uusia tapoja ajatella. Vauhdikasta ja opettavaista aikaa!

Jätä palautetta kirjoittajalle: janika@aate.fi

Kirjoittanut: Janika Tommila

Janika toimii Aatteella asiakkuusjohtajana vastaten myynnistä ja asiakkuuksista. Työssään hän rakastaa tuloksien näkemistä. Vapaa-ajalla Janikan voi löytää koiran kanssa metsästä.